donderdag 9 oktober 2008

Waarom kinderopvang?

Waarom heb ik kinderopvang gekozen.
Ik vind vanaf jongs af aan kinderen al erg leuk. Ik heb vaak opgepast bij kennissen van mijn ouders, dit vond ik altijd super gaaf.

Ik wil zelf ook graag kinderen, maar nu nog niet. Daarom wil ik ook graag met kinderen werken, het liefst met de leeftijd 0 tot 6.

Ik vind dat je veel van kinderen kunt leren omdat ze overal heel nuchter over na denken en mensen in het dagelijks leven overal een probleem van maken.

Ik zou wel eens willen weten waarom andere mensen kiezen voor de richting Kinderopvang, geef je mening !

2 opmerkingen:

Noëmie zei

Ik kies voor deze richting omdat ik graag met peuters 2 tot 4 jaar heel erg graag wil werken. Vorig jaar vrijwilligerwerk gelopen op de BSO met de doelgroep 4 t/m 12.. en die leeftijd vind ik te groot voor mezelf. Het ging wel goed, en vond het ook erg leuk om te doen, maar de doelgroep vind ik iets te groot. Omdat ik ook de peuters wat wil leren voordat ze naar de basisschool gaan. Daarom wil ik graag op de peuterspeelzaal werken.

Daniëlle zei

Waarom kinderopvang?

Kinderen zijn erg leuk, ze kunnen onverwachtse informatie geven. Ze zeggen dus wat ze denken. Dat is echt geweldig.

Ik wil graag met kinderen werken van 0t/m 4 jaar. (Mandy ook)

Heb al veel ervaring in de Kinderopvang door mijn vorige opleiding Helpende! (Mandy niet) Hierdoor weet ik zeker dat ik met kinderen wil gaan werken!

Succes dit jaar Nicol! ( Ook van Mandy )